Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

torsdag 15 oktober 2009

Fast på hylla med våldtäktsman

I natt hamnade jag på kåken. Jag har ingen aning om hur jag hamnade där. Det hela började med att jag var på en lägenhetsvisning. Jag kan ju ha stulit något... ?

Hur som helst, det här fängelset var lite annorlunda. En hylla på väggen. Jag vet, det var extremt konstigt. Kanske berodde det på nedskärningar inom kriminalvården. Vem vet.

Min hyllkamrat satt inne för våldtäkt och antastade mig ideligen och envist. Det var fruktansvärt irriterande, för ni ska veta att det är jävligt jobbigt att försöka värja sig på en 60 cm hylla.

Jag vet inte hur jag kom därifrån. Jag tror drömmen byttes ut till en annan jag inte minns...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida