torsdag 15 oktober 2009

Fast på hylla med våldtäktsman

I natt hamnade jag på kåken. Jag har ingen aning om hur jag hamnade där. Det hela började med att jag var på en lägenhetsvisning. Jag kan ju ha stulit något... ?

Hur som helst, det här fängelset var lite annorlunda. En hylla på väggen. Jag vet, det var extremt konstigt. Kanske berodde det på nedskärningar inom kriminalvården. Vem vet.

Min hyllkamrat satt inne för våldtäkt och antastade mig ideligen och envist. Det var fruktansvärt irriterande, för ni ska veta att det är jävligt jobbigt att försöka värja sig på en 60 cm hylla.

Jag vet inte hur jag kom därifrån. Jag tror drömmen byttes ut till en annan jag inte minns...

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...