tisdag 27 oktober 2009

Grattis Bajsmaskinen 3 månader!

Jag kom på att Bajsmaskinen fyllde 3 månader igår. Tänk att det bara är tre månader sedan jag låg på tortyrbänken och klämde fram lilla bajsmaskinen. 4,155 kg vägde han och bajsade redan samma dag. Ibland när jag tittar på mina barn så brukar jag fundera över hur de kommer vara som vuxna.

Trotsmaskinen kommer göra något kaxigt, polis kanske. Men hon gillar djur... Djurpolis kanske. Ni har väl sett alla djurpolis serier! Djurpolisen i Houston Djurpolisen i Phoenix... Philadelphia. Ja, det finns massor. Djurpolis i Stockholm kommer hon bli. Eller veterinär.

Hulliganen kommer bli något som kräver demolering. Förstöra saker. Riva hus, rasera saker eller jobb där han får kladda... konstnär kanske... Eller elektriker. Han älskar maskiner, knappar och elektronik.

Vad Bajsmaskinen ska pyssla med är svårt att se ännu. Han är så stor och stark. Bara han inte blir en sådan där muskelbyggare med stora bölder på ryggen, som knaprar anabola och spöar sin fru. Nej, han är för snäll för det. Han blir något snällt. En stor snäll Idrottsman eller något annat som kräver styrka. Brandman kanske...

Nåväl, det visar sig i framtiden. Spännande är det hur som helst!

Grattis bajsmaskinen!!! Tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...