tisdag 20 oktober 2009

Hulliganen bland hästar

Sitter här och äter upp Hulliganens sista bragopaket till mellis. Vi ska ändå inte ut något idag, och jag har inte ens haft tid att äta lunch... Och det är barnens fel... eller skyggot kanske som befruktade mig tre gånger... jag var i alla fall inte delaktig.

Trotsmaskinen ska dra till ridskolan med farfar. Tur att vi har en liten snäll farfar, för det är en plåga att springa runt bland alla livsfarliga hästar med Hulliganen. Det går bara inte. Sist skulle han springa in mellan deras skyhöga ben och stirra upp på deras kastrerade testiklar och slicka på saltstenen.

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...