Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

torsdag 12 november 2009

Jag kallas fettot

Jag har fått frågan vad jag kallar mig själv i denna tragiska blogg. Just nu för tillfället är det fettot. Men Skyggot och jag har en tävling på gång. Den som når respektive målvikt till midsommar ska få något.

Vad Skyggot vill ha om han vinner säger jag inte för jag vill att denna blogg ska fortsätta vara barntillåten. kan bara säga att han inte kommer få sin begäran uppfylld.

Själv har jag inte kommit underfund vad jag vill ha om jag vinner...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida