Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

lördag 10 juli 2010

God jul i förskott!

Jag orkar inte skriva så mycket ikväll. I stället skickar jag en liten julhälsning. För jag tänkte att, om jag gör det nu så gör det ju inget om jag glömmer det sen.

Jingle Farts?! -- powered by flowgo.com

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Gin sa...

åh.vad.fint. eehh.. ;P jag hoppas på att ha glömt detta fram till jul! :D

25 juli 2010 21:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida