Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

torsdag 10 februari 2011

Barn fattar inte när det är nog


Idén kändes perfekt när jag lät hulliganen och Näsapan mata våra undulater så jag kunde ängna mig roligare saker som tex skrämma brevbäraren och blogga mm. Men det blev bara jobbigt att städa efter dem. Varför fattar inte ungar när det är nog? De bara häller och häller.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida