Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

måndag 11 april 2011

Piff och Puff

Frågade 118 800 om Piff och Puff är homosexuella eftersom de lever ihop och aldrig träffar tjejer. Jag har absolut inget emot homosexuella, utan var mest nyfiken hur det ligger till eftersom det är det enda jag grubblar när Hulliganen tvingar mig se skiten varenda dag.
Deras svar kom väldigt fort: Piff och Puff är bröder, de är alltså inte ett par. Vi vet dock inte om de är homo, hetero eller asexuella.
Nja, jag undrar jag...

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Gin/Ginny sa...

HAHAHAHAHAH!!!

11 april 2011 13:40  
Blogger Jannice sa...

Hahaha..underbart!!!

11 april 2011 21:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida