måndag 21 november 2011

Vab.. igen.


Vabbar.:-/ Både jag och Näsapan har drabbats av chock-akut halsont. Detta virus slog till tamejfan snabbare än en gris hinner blinka. Jag fattar ingenting. Hals-ebola och träningsvärk på samma gång. Det är synd om oss idag. Särskilt Näsapan som har feber... han är ju så liiiiiten och ynklig. Men det positiva i det hela är att han inte orkar jaga mig med bilnyckeln idag... Så nu sitter jag här och tvingas se på drömmarnas trädgård hela dagen. Om och om igen. Få se om jag orkar mig på lite vab-lekar senare idag.



















Till vänster: Halsebolavirus (den småbarnsfamiljer oftast brukar ha)
Till höger: Ett helyllevirus (den småbarnsfamiljer sällan har)

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...