söndag 11 december 2011

Fjärrkontrollen borta igen.


Fjärrkontrollen är borta. Igen! Sedan i lördags morse. Varför kan det inte finnas en "söksignal" på
fjärrkontroller precis som det finns på trådlösa telefoner?? Vore inte det väldans bra! Jag har korsförhört ungarna likt en envis, fet munkätande snut i ett trångt förhörsrum, men jag får inget vettigt ur dom. De bara svamlar om ditten och datten. Helt oväsentliga saker. Verkligen goddag yxskaft-svar. De snackar bara om sina bilar, hur många hjul de har mm. De spelar totalt oskyldiga, men jag kan se i deras små falska blickar att de döljer något. De VET något. De döljer information. Jag VET att det är en av dom som är skyldig! Jag måste nog öka pressen lite.




Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...