söndag 11 mars 2012

Alla vill kräkas på mitt täcke



Sådär ja. Nu är även min egen rufsiga Torsten Flinck och jag smittade. Vilken ebola, fy fan säger jag bara. Mitt luttrade täcke har nu hunnit tvättats ytterligare en gång. Sammanlagt tre gånger på nu. Varför ska alla spy på just MITT täcke! Det spelar ingen roll var jag gömmer täcket. Någon lyckas alltid spy på det i alla fall. Det skulle säkert inte spela någon roll om jag körde täcket ända till en sopstation i Säffle. Torsten skulle nog se till att pricka täcket i alla fall. På något sätt skulle han lyckas. 


Något däremot småbarnsföräldrar skyddar med sitt liv är den heliga bäddmadrassen. SÄRSKILT en bäddmadrass utan fodral över. Eftersom Torsten spydde ner hela min säng, så är hela det sårbara skumgummit blottat. I går kväll lade sig Flinck i framåtlutad sidoläge över min skumgummi-madrass på golvet samtidigt som han visade tecken på kväljningar. När jag försökte få bort hon drabbades han av ännu en av sina massiva fyraårs-hardcore-utbrott. Jag vet inte hur detta ska sluta. Just nu har Basisten tagit över så jag får vila. Jag tror jag behöver se en film nu. Något med mycket zombies, för det är terapi för mig. Inte ljudboken om mindfulness jag fick gratis häromdan, jag blir mest rastlös av att lyssna på sånt.


Här sitter jag och vaktar mitt täcke på sopstationen i Säffle. Hulliganen sitter hulkande på nästa tåg, för att hinna kräkas på täcket. 



Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...