Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

söndag 25 november 2012

Dejtingsidor och sånt

Vilket trams. Klev in på en sådan där sida efter tips av en vän. Konstaterade ganska fort att det inte är min grej. Man kan dessutom läsa mellan raderna och förstå lite vad det är för män/killar. En del har ingen profilbild men ca 8 bilder på någon form av sport. Den killen kommer med andra ord sitta oavbrutet framför tv,n när det är sport och gasta och skrika och dricka öl. Bort med dom.

Sedan har vi MILF jägarna. Det må vara smickrande när man anses skapligt snygg trots sina 38 år och utklämmande av tre barn. MEN som sagt, hur mycket moderskänslor jag än får av dessa söta pojkar så behöver jag inte ett barn till.

Sen har vi alla perfekta män som minsann bor i "innerstan" och har såååå fina jobb och bla, bla, blä. Fuck off!  Fatta vilka krav DE kommer ha sin tjej! Man kommer aldrig mer kunna släppa en fis ens i smyg. Jag kommer sväva omkring som en zeppelinare i strama, obehagliga finkläder i hans perfekta våning i "innerstan."

Näe, jag insåg rätt fort att jag inte har något att hämta där.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida