måndag 3 december 2012

Byta namn på bloggen...?


Funderar faktiskt lite på att byta namn på bloggen för det händer att bekanta/vänner tycker det är fel att jag kallar mig själv dålig mamma. Jag hoppas alla förstår att bloggen är väldigt ironisk. Tyvärr finns det de som inte riktigt förstår ironin och glimten i ögat med min blogg, och det händer att jag får lite skit ibland. Men det är inget jag bryr mig om direkt.

Jag vet bara inte vad den skulle heta istället. Jag ville ju inte ha en helylle-blogg med en falsk uppmålad bild om det perfekta familjelivet med rykande nybakta bullar i bakgrunden. Då tappar ju bloggen all sin mening.

Och givetvis är jag ingen dålig mamma. Mina barn är det bästa jag har och de har det fruktansvärt bra hos både mig och deras ömma fader som är en helt fantastisk pappa. De får kärlek i överflöd. Bara så att ni vet.


Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...