Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

söndag 2 december 2012

Kass musik på gymmet


Ska ta och mixa ihop den ultimata gym musiken. Det är tur att man har mp3,n. Herregud, ibland kör de lungna favoriter därinne! Lugna favoriter!!? Hur ska man kunna växa av den musiken?? Jag lägger mig i fosterställning på en pressbänk och gråter mig till sömns. ZzZzzzz


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida