Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

söndag 16 december 2012

Knarkarkvart??


Asså FY! Måste berätta en vidrig sak. Jag hittade en spruta med kanyl och allt på ett märkligt ställe i min lägenhet. Tänk om ungarna hade hittat den. Det verkar som min lägenhet har varit en knarkarkvart en gång i tiden. :-O Det förklarar varför spöket här hemma verkar så disträ och pratar så sluddrigt nattetid... Jag har ett alldeles eget pundarspöke.



2 kommentarer:

OpenID gealach sa...

Men fy, vad läskigt! Man undrar ju hur flyttstädningen gått till... :-/

16 december 2012 20:15  
Blogger Dåliga mamman sa...

Ja vidrigt verkligen. Men det var ett skymt ställe så jag kan förstå att det missats. Det var av en ren slump jag hittade den.

16 december 2012 22:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida