Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

lördag 22 december 2012

Råttlik Vs Entrecote


Varför, varför, VARFÖR sitter jag och tittar på en Dokumentär om råttfångare i Indien där de mosar råttor hela nätterna, när jag mår jätteilla efter den där sega köttbiten på jag åt i Centrum. Ska aldrig äta där mer. Nu har jag inte bara ont halsen, jag är matförgiftad och har världens minsta patetiska gran mot min vilja också. :-O God jul för fan!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida