Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

onsdag 19 december 2012

Plötslig helomvändning


Jag skulle träna och äta kyckling och ris till middag ikväll... Men nu sitter jag plötslig i soffan med luren i handen och har precis beställt hem en fet Oxfilépizza. Jag orkade alltså inte ens gå och hämta pizzan! Nu till frågan. Lider jag av Alzheimers eller akut personlighetsklyvning?





2 kommentarer:

Blogger Snäckan Bloodsail sa...

Åh, äntligen är du online igen, jag har saknat dina härligt knasiga inlägg :D

20 december 2012 00:45  
Blogger Dåliga mamman sa...

:-) Alltid roligare att skriva om någon läser, även om det bara är trams. Tack tack.

20 december 2012 12:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida