lördag 1 december 2012

Personliga tratteringar och slappt lördagshäng överlag


Var på AW igår. Det var trevligt.  Men nu är alla barn hos mig igen. Hulliganen och Näsapan kom över en bläckpenna och har skaffat sig varsin "trattering" Hulliganen har gaddat in lite olika motiv. Bland annat ett frågetecken och ett Opelmärke. Det tycker jag var väldigt personliga motiv egentligen. Han frågar mycket och älskar bilar. Den kommer han aldrig ångra. Näsapan lyckades hinna med en hel sleeve. Inga tydliga motiv, men rätt sjyssta mönster faktiskt. Jag kan lägga in bild sen, men nu har Hulliganen lagt beslag på min iphone. Han spelar galna farmorn. Ett spel om en speedad pensionär som löper amok på gatorna. Nu ska jag sopa upp en hel hushållsrulle som de rivit isär till mikroorganismer och spridit över hela köksgolvet.



Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...