onsdag 27 mars 2013

Väldigt VÄLDIGT dålig tajming


Undrar om jag ska våga smygtitta på twd i köket. Sist jag skulle smygtitta på game of thrones en kväll i somras på landet, kom totalt oväntat och plötsligt Näsapan intravande i rummet. Jag fick smått panik och kastade mig över pausknappen. Men det var försent. Stillbilden blev HELT fel och väldigt VÄLDIGT olämplig. 
Men Näsapan stod fascinerat framför tv,n och utbrast lyckligt och pekade hetsigt "Titta mamma!! Han farbrorn där har ett svärd i ögat!!" 
Vad säger man. Dålig mamma eller dålig tajming. :-O Hur som helst så visade han inga men efter incidenten.


Åh, vad jag saknar den serien förresten. Drogo... :-P


Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...