onsdag 19 juni 2013

Mysteriet med den försvunna snorkråkan


Näsapan kommer springande med pekfingret höjt upp i luften som en trofé   samtidigt som han hojtar imponerat. "Mamma! Jag hade värsta snorkråkan i näsan!" 
"Jaha! Var är den nu då!?" Undrar jag förstås. 
"Den Kom ut från min näsa.. HÄR! Svarar han och pekar ivrigt på sin lilla middagskladdiga näsa.
"Ja, men var är den nu?" Försöker jag få fram. 
"Den var jättestor!" Fortsätter Näsapan. 
"Otroligt Näsapan! Men VAR tog den vägen sedan?" Envisas jag ty jag bara måste veta var den extremt stora snorbobba kletats av på. 
"Den är HÄR! På min kalsong!!" Utbrister han stolt och pekar på sin högra skinka. Och mycket riktigt. Där satt den. Mitt bland små fordonsmotiv. 


1 kommentar:

Sandra - Med en fästman på Kumla sa...

Vet inte riktigt hur jag snubblade in på din blogg men ett gott skratt fick jag mig iallafall :D haha vilken goding!

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...