Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

onsdag 27 mars 2013

Elaka små Indier ska ha gammal choklad


Jag blev just uppringd av en liten läspande Indier som svamlade något om Windows och computer på knacklig engelska. Kan riktigt se framför mig hur pluttig han är, hur han dinglar nervöst med benen på sin bruna Indiska trästol. Hoppas att någon låter sig luras. Om man nu mot förmodan är så lättlurad, hur sjutton ska man kunna kommunicera vidare med de små liven. Jag kanske skulle ta och sända honom en påskhare i alldeles för gammal torr choklad, endast för att han pratar så eländigt.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida