Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

måndag 17 maj 2010

Hulliganen spelar xbox

Hulliganen tjatar: "Pela, mamma, pela, pela, pela pann-pelet, pela pann-pelet! Pela pann-pelet!! Peeeeeeeelaaaaaaa!!!!!"
"Nej Hulliganen, du kan inte spela call of duty 2... Den är inte bra för småbarn."





"Vi tar DOOM 3 i stället, den är mycket lättare."

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Northtwig sa...

Mina kids envisas med att spela "Viva Pinata" och jag bara "Nej! Nu spelar ni Halo annars får ni inte spela alls!" Tänk att det ska vara så svårt att förstå att föräldrar vet bäst!

Hittade din blogg idag och tycker den är så förbaskat rolig! Lägger till mig som prenumerant på bloglovin :-)

17 maj 2010 12:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida