Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

onsdag 23 juni 2010

Visparna bör inte ligga i hallen.


Och där låg visparna. Äntligen kan vi göra efterätt!

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men vilka uppfostrade barn du har! De ligger ju BREDVID skorna - jag brukar hitta mina fynd I skorna. Helst stövlar. Alla storlekar - attan aj! ... säger jag ibland. Typ.

2 juli 2010 00:17  
Blogger Dåliga mamman sa...

Haha, ja, det där känner jag igen! Men denna gång låg inte visparna i skorna. Det var konstigt faktiskt!
Hulliganen brukar lägga en liten vass grisjävel i min jumpadoja. Nu har jag dock inte sett grisen på ett bra tag. Jag misstänker att han hivat ut den från balkongen.

2 juli 2010 08:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida