torsdag 15 oktober 2009

Fenomenet bantningshäxan

Känner ni till fenomenet bantninghäxor? Låt mig förklara vad det innebär och varför jag avskyr bantninghäxor.

Det är när du äntligen bestämt dig för att banta ner dig några kilo, och när det äntligen går bra, du är verkligen på G osv, ja då möter du ständigt alla dessa kvinnor, tjejer, tanter, kärringar som envisas med att just du ska smaka på deras bullar, kakor, tårtor.

Ofta bakar dessa bantinghäxor som värst när just DU bantar, och givetvis i din närvaro. Observera att bantningshäxor själva inte äter en enda smula sv sina bakverk. De vill endast bjuda. Deras primära mål är att göda sin omgivning. Skoningslöst!

Tackar du snällt och artigt nej, envisas de med "Jamen EN kaka kan du väl ta!"
"EN liten bulle skadar väl inte!"

JO!!!! En enda jävla bulljävel skadar så in i helvete kan jag säga. En enda jävla bulle får mig att tappa fokus totalt! EN enda jävla bulle sabbar allting. Ok, en bulle kanske inte är hela världen, men betänk då att du är hos fem OLIKA bantningshäxor på en vecka, då är fan "en enda liten bulle" en jävla massa kalorier! Varför FATTAR de inte det!

Därför avskyr jag bantningshäxor. Bantninghäxor VILL nämligen att du ska vara fet, deras största mardröm är att du ska bli smal och fin. Bantningshäxor njuter av att förstöra din diet helt enkelt.

Undvik dessa häxor när du går på diet, det är mitt råd, ty de är listiga och onda som jävulen själv.

Nu ska jag äta lite godis framför tv,n innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer:

Kanin = Blottare???

Jag har tydligen närt en liten blottare vid min barm. Det brukar komma små jobbiga småungar och plinga på dörren eftersom Trotsmaskinen har ...