Dåliga mamman´s blogg

Här serveras ingen kaffe latte

Min bilder
Namn:
Plats: Uppe i örn nästet, I en beige förort, Sweden

Om Dåliga mamman och pappa Basisten samt barnen Trotsmaskinen 11 år, Hulliganen 4 år och Näsapan 2 år. Om livet som trebarnsmamma utan förskönande gulligull och kaffe latte... Välkommen till det verkliga livet mitt bland spyor, bajs och allmän trebarnschock.

torsdag 15 oktober 2009

Nakenråttan

Inatt drömde jag att hulliganen var en liten, liten råttunge. Ni vet en sån där naken rosa liten rackare på 3 cm. Han var så ynklig och bräcklig. Jag matade honom med en liten pipett av något slag. Jag fick liksom pumpa ur, och sen ge mjölken via pipetten. Samtidigt som jag oroligt försökte vårda denna lilla rosa råtta, så blev vi förföljda av nåt äckligt skumt väsen. Det var fruktansvärt läskigt och frustrerande. Jag vet inte riktigt hur det slutade... jag hoppas han växte till sig till slut.

Vad lider jag av egentligen?

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida